tisdag 9 april 2013

Min bok!

Hej! Jag valde denna bok den heter finnes: Agnes önskas: hund. Boken handlar om Agnes som har önskat sig en hund ända sedan hon var 7 år. Hennes föräldrar säger att dom inte hinner med en hund. Men när Agnes fyller 11 år kommer hennes föräldrar med ett förslag...
Jag tycker denna bok verkar vara rolig och spännande att läsa för jag gillar hundrar väldigt mycket. Jag har kanske läst denna bok innan eftersom jag läst dom andra 2 böckerna i denna serien men det får vi se...Detta inlägget blev kort men jag skrev ett inlägg men råkade radera allting presic innan jag var klar!

///Annie

4 kommentarer:

  1. Det blir spännande att se om du läst den tidigare då! Ja, böckerna i denna serien är väldigt populära! Varför fastnade du för just den boken?/ Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag valde den för jag gillar hundar och vill själv skaffa en hund men får inte...Jag gillar också böcker som handlar om vänner och så

      //Annie

      Radera