tisdag 22 oktober 2013

Kim´s goda gärning! ^_^ ¤_¤ #_# =3

Hej! det är jag kim här med min goda gärning :D
jag började med en god gärning och den var att ta disken 1 gång per dag i 1 vecka och då blev mamma glad. Min andra goda gärning var att hjälpa till att städa, dammsuga mm.
min tredje goda gärning var att inte försöka svära på en hel vecka och det var ganska svårt för jag vrickade foten...
haha jepp min sista goda gärning var att jag krattade löven på baksidan och då fick jag ochså en liten belöning jag, mamma och Sara åkte ner till stan och åt mat istället för hemma : P
Så! det var mina goda gärningar ha en god dag och hej då!!!

1 kommentar:

  1. Vad du har ansträngt dig Kim och vad du har varit hjälpsam! Jag förstår att mamma blev glad! Hur kändes det att ge dessa goda gärningar? På vilket sätt tror du att goda gärningar kan påverka samhället i stort? Ett litet tips kan vara att läsa igenom din text, finns framförallt några små bokstäver som bör vara stora! Bra kan även vara att reflektera över hur man skriver ett inlägg som ska visas för många!

    SvaraRadera