söndag 20 oktober 2013

MIN GODA GÄRNING

Hej jag ska berätta  om min goda gärning som jag gjorde till min farmor. Det var en blåsig höstdag sådär som man inte har något att göra men istället för att kolla på tv sa min farmor -varför inte göra  pannkakor så gjorde vi det. Det var lite pilligt men det var det värt. Sedan satt vi och åt och hade det roligt. Farmor tyckte att det var jätte roligt för man såg verkligen gnistan i hennes ljusgröna ögon. Om det fortsätter så här kanske hela världen kan bli snäll men det är inte en så stor chans. Hoppas att vi ses snart för nu måste jag gå och träna på engelska läxan          


PS pannkakorna var super GODA!!!                          O                    O
                                                                                                ^
                                                                                   (______________)








1 kommentar:

  1. Vad härligt du beskriver farmors reaktion. Jag ser framför mig hur glad hon blev av stunden tillsammans med dig! Tror du att goda gärningar är viktiga för samhället? På vilket sätt i så fall?

    SvaraRadera