fredag 9 maj 2014

Min prao dag på Swedish Match!

På Swedish Match var jag och jobbade med min mamma och det var ganska roligt. Jag fick vara med ute på linje 6 som de kallar 6:an jag fick sitta vid kontrollen och kontrollera om alla stickor låg i asken och så att asken var hel annars fick jag byta ask. Efter att jag suttit i kontrollen i 30 min så gick vi till ett annan ställe som heter kompletten som de gör asken med märket på som ni nog alla känner till. Det var lite uttråkande men efter det gick vi till det stället de gjorde lådan där alla askar låg i  och det var rätt kul. Sen till det sista stället som var en typ av kontroll också fast där gjorde man innerasken det var roligt också. Vi gick runt bland dessa ställen hela dagen. Jag och mamma hade rast kl. 16:00 och 18:00. det var lagom sen slutade jag jobba kl. 20:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar